#770: tredje advent

Har spenderat min tredje advent framför datan med mitt jävla religionsarbete. Arg arg arg. Skolan förstör min julstämning totalt. Tycker jag har gjort mig förtjänt av en lussebulle och lite glögg nu hehe. Blir ingen skola för mig imorgon, tyvärr. Ska istället på begravning eftersom min farmor gick bort för någon vecka sedan. Känns som jag har en jobbig dag framför mig. 

nej vad tråkigt, sänder en liten kram då.<3

Så mysigt och gott det såg ut på bilden. Jag är ledsen för din farmor, min faster gick bort förra hösten. Kan fortfarande inte förstå att hon är borta </3

Svar: Beklagar vännen<3
Joanna D. Hansson

hej jag ska starta en ny blogg och tänkte låna en design av dig(simple as me), dock har jag en mac dator och kan inte se alla kodmallar. skulle vara supergulligt om du kunde maila över koderna. Jättefin blogg föresten :)

Svar: Ja vad kul! Självklart kan jag det! Använder inte min stationära dator så mycket mera eftersom den bara klyddar men får jag igång den ska jag absolut skicka dem till dig!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR