#764: Miss america

  

Hej fantastiska du. Du är en jädrans underbar person, ville bara påpeka det & posta det till dig <3 Du sprider glädje genom att bara skriva ett litet hej och hejdå på bloggen, jag blir varm & det sprids glädje i hela min kropp. Jag avundas alltid över huur jädrans bra du skriver, okej visst du kanske inte bloggar jääättejätte ofta hela tiden men att bara se en bild & ett hej som sagt sprider glädje i hela kroppen. Visst har man en fritid också, right? Eller vad säger du.

Du är en stooooooooor förebild som jag diggar upp till 110 procent & ändå mer än så. Du har visat att man ska våga va sig själv , klä sig om man vill & så. Inte låtsas va nån annan för att få folk att gilla en. Och tack vare dig har jag blivit sån.

Jag har tagit små babysteps i början & det går frammåt, tack vare dig. Just dig. Jag vågar va mig själv mer & bryr mig inte om vad andra ska tycka och tänka om jag klipper mig kort, om jag köper en speciell tröja eller så.

Så ta åt dig av det rejält, nu vet inte huur mycket du betyder för mig & din blogg är bara WOOOOOW.

Förresten så har jag startat en ny blogg igen /hööh/ och ska verkligen försöka hålla uppdateringen uppe med tuffa , fina bilder & inte byta blogg.. trivs på den här bloggen & gillar det jag gjort hittils lite. Och är nöjd.

Vad tycker du om min blogg, bra, dålig, fett konstig/dålig eller så. Kommentera som svar på detta gärna & säg vad du tycker. Puss.

Svar: Alltså wow wow wow, vet inte vart jag ska börja? Fyfasiken vad glad jag blev när jag läste detta, och rörd. Hela jag sken upp. Gud så fin du är tjejen och vad kul att lilla jag har sån stor betydelse för dig och din utveckling. Kan inte med ord förklara för dig hur glad jag faktiskt blev över denna kommentaren.
Bra att du har bestämt dig för en blogg nu och att du är nöjd med den, för det tycker jag absolut att du ska vara!! Jätte fräsig design som sticker ut och bra inlägg, det kommer gå så bra för dig så! PUSS!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR