#649: new chapter

Såja, då var första dagen på gymnasiet avklarad. Har fått träffa min klass, fått mitt schema som förövrigt är jätte bra! Börjar halv tio på måndagar och det längsta vi går till är fem i halv fyra (vilket bara är två dagar i veckan) Så jag är nöjd. Tror nästan jag är mer nervös över morgondagen än vad jag var idag, imorgon är där 2.or och 3:or på skolan också. Hmm.. Ska ta bussen till träningen om någon timme, ska ge mig på gymmet (finally) Wish me good luck.

vilken skola?

skulle bara säga att man kan inte läsa dina inlägg som du skicka senast p.g.a den reklamen, om man ska läsa måste man gå in i kommentarlänken för att se ;/, tack & hej och ha en trevlig dag. :)

Gick allt bra? Hur kändes första dagen?

Svar: Jadå allting kändes bra! Lite ovant och förvirrande men bra!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR