aprils utmaning..


.. Börjar nu! För de 30 kommande dagarna gäller detta:

• Träna minst 3 gånger i veckan! Träningen kan vara allt från 90 minuter boxning till 40 minuters powerwalk
• Stretcha minst 6 minuter efter varje träning
• Bara godis på helgdagar
• Endast 2 kakor/glass/annat onödigt skit i veckan (this one will be hard..)
• 5 glas vatten om dagen
• Ta cyklen istället för bussen vid fint väder

sv: asbra! jag är med på dina mål också ;) men jag är vanligtvis en riktig cola människa, jag tror detta kommer bli den mesta utmaningen för mig. Annars brukar jag kunna hålla mig :) men då kör vi från imorgon ;) fuskar man måste man tala om det hihi. Då kan en av oss "vinna" typ. Haha!! Strumbyxorna är från gina, för ett tag sedan, vet inte om de finns kvar :(

As grymt Joanna! Kanske kör på något liknande ;)

dina mål är så himla bra! tror att jag hakar på dig :)

kram!

sv: nee jag tror inte jag har stegräknare på min pulsklocka. Men jag kan se hur långt jag sprungit och kalorier osv. :/ din idé var ju såååå bra! blev verkligen skittaggad!! :D ska kolla upp om det finns någon app eller nåt till iphonen ;)

i'm with you girl!! :)

hejsan, såg på en 1Dnovell blogg att du hade fixat designen, grymt snygg.

undrade om du fixar gratis designer till folk ?

tacksam för svar! :)

http://dianad.blogg.se/ har snott din design och tagit bort loggan, just sayin'

de målen hakar jag på!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR