malmö, entré


Bion igår var såhär ---------------------------------------------------> bra! Fick en ännu större crush på Tom Hardy efter den filmen. Det går inte att förklara med ord hur snygga han är. Och gullig. Tom, ser du detta, ring mig. Lina spendade natten hos mig och vi somnade runt... Hm.. halv fyra/fyra. Steg upp någon timme senare, rättare sagt, JAG steg upp någon timme senare. Lina låg kvar och sov. Ytterligare några timmar senare, runt halv sex-tiden skulle jag träna. Men ännu en gång har min förkylning stoppat mig. Och nu mår jag oehört dåligt. Har precis tryckt i mig två Alvedoner, och när jag äter Alvedon, då vet man att det är illa. Skulle inte bli förvånad om jag blir sjuk igen, dom tre senaste påskloven har jag fått hög feber så varför skulle detta vara ett undantag?

Jag såg bion igår, riktigt bra tycker jag att den var! :)

Fin blogg! Glad påsk :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR