sweet love


Städade i flera timmar igår så nu är det supa dupa cleant på mitt rum! Fick en jätte mysig och trevlig kväll med Isabel igår! Och idag ska jag träffa Linaaa! (Lägg märke till alla mina utropstecken) Men innan dess ska jag jobba och antagligen plugga lite. That's ma day!

gissa länken på min blogg! länk i min blogg!

godkänner inga kommentarer förs imorgon!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/april/aker-till-goteborg.html#comment



+ har veckans blogg! anmäl dig, visas för 100-200 läsare!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment

Så sjukt jävla snygg du är Joanna!

Hej Snygging :p Imorgon tänkte jag lägga ut våra resultat i distansen på bloggen med länkar till alla bloggar osv :) Hör gärna av dig så jag kan lägga upp det till kvällen senast. Kraaam

Hej snygging!



Du blev vinnaren av armringen, så du kommer antagligen få ett mail inom kort.

Kramis

Hej!

Fin blogg ♥

kika gärna in min :)

bloglovinbyte?

no shit.. men jag skulle verkligen döda för ditt utseende. så fucking snygg är du!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR