döm inte låten efter omslaget


1. Frank Ocean - Swim Good   2. The Cataracs Feat. Waka Flocka Flame & Kaskade - All You  3. Kanye West Feat. DJ Khaled - Way Too Cold   4. Kanye West Feat. Big Sean, Pusha T & 2 Chainz 

Subscriba min spotifylista häääär!

Hej, jag har en blogg som är dötråkig. Allting blir fel och vill inte som jag vill. Men du har gjort det flera gånger, så jag frågar tre frågor, om du svarar blir jag så glad att jag äter upp en kaktus. Typ, du kanske förstår

1. Hur gör du "subscriba min blogg hääär" det är hääret jag inte förstår hur du kan skriva in en länk och sedan fixa att det står häär..

2. Hur lägger man ut en video till youtube att man bara behöver trycka på en film( att det ser ut som man är på youtube) i bloggen utan att gå till youtube, typ som KONY 2012 elr american reunion



3. Den sista. Hur fotar man skärmen på datorn? Kraaaaaaaaaamar - julie

tror du att du kan hjälpa mig med en grej på min blogg?

om du gör det gratis...?

alltså om du kan ta bort ramerna runt mina inlägg och min meny?

kram, jag avgudar din blogg, inne på den 24/7♥

älskar mercy! speciellt början på den!

Gryym låt att dansa till iallfall (Y)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR