play that song while i'm running


Ni hade rätt, American Reunion var bra! Och jag för första gången i mitt liv såg jag en hel American Pie film. Jag på gång! Är den något att rekomendera? Fuck yeah. Jag tyckte den var helkul, skrattade x antal gånger! Och nu till något helt annat.. Efter en veckas ledighet så var man tillbaka i skolan. Drog igång med engelska nationella men det var bara det muntliga så det var inte hela världen. Och nu ska jag snart träna. Efter tre veckors uppehåll (pga förkyllning osv osv) så äntligen!

Jag har oxå dem där skorna ! De är sjukt sköna att gå/jogga i :)



var ert muntliga i engelska svårt? Vi har vårt nästa vecka.. :/

hej fina du. först och främst - jag älskar din blogg! och tänkte mest tacka då jag använder mig av din design från bloggdesign.nu. jag bara undrar om det finns chans att ändra headern? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR