morning


Drog igång min morgon med att åka till stan med min mamma. Köpte en konfirmationspresent eftersom vi ska på konfirmation nästa lördag. Och jag.. Jag köpte ett linne och ett par shorts. Pengarna bara flyger iväg, tur jag snart får min lön! Gick hem från stan medan min mamma hälsade på min syster på jobbet. Tog mig en timme att gå fyra kilometer, haha.. Fast 15 av dom minuterna stannade jag för att prata med William så 45 minutas tog det. Hade tänkt att jag skulle ut och springa och sedan träna magen och benen lite. Det är ju så fint väder! 

lön??? var jobbar du sötis? mer inspo :DD:D

För det första: Sjukt snygg tröja! Köpt var? :)

För det andra: Jag använder din gratisdesign (har gjort det ett bra tag och är grymt nöjd, så tack för den!), men lyckas inte byta bakgrund.. Tänkte höra om du har någon aning om vad som kan vara "fel"?

Tackar på förhand :) /Ida PJ

heej! Måste fråga en till sak :) Vart har du köpt tröjan? Asnice! ;) sköt om dig <3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR