I'ma rip this shit till my bone collapse


Dagens träning var pretty much som i torsdags (jogging och massa magövningar). Sprang åtta kilometer denna gången, var sex av dom spranag jag UTAN att stanna en enda gång! Och så gjorde jag massa olika benövningar. Har redan börjat få träningsvärk, vill inte ens tänka på hur det kommer vara imorgon. Oh god.

Jätte fin blogg du har vännen. Skulle gärna vilja sno lite av den kraften du har som får dig ut på så långa rundor, själv luskar man sig ofta undan de långa rundorna och tar de korta. Ha en underbar avslutning på denna dag och en fortsatt bra söndag. KRAM

ja galet!

Hejsan, jag hittade till en novell via en länk och när jag kom in på sidan vart jag direkt kär i designen, det visade sig att det var du som hade gjort den! Jag skulle kunna göra allt för att du gjorde en nästan exakt likadan till mig fast med andra färger? Kontakta mig om du är intresserad, STORA kramar Rebecca :) x

häftig bild! Tagen med fisheye va ?:)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR