color skulls


Fick hem två dösnygga armband från JFR idag! Kommer användas flitigt i sommar. Klicker er in på länken och beställ något, supa dupa snygga smycken till jättebra priser!

sjukt snygga :D

kramis♥

riktigt snygga armband :D

Hejsan,tar du betalt för desig,för jag skulle gjärna vilja ha en ny design.Hör av dig om du är intresserad av att göra en,och vad de skulle kosta om du nu tar betalt för design.

Förresten en toppenblogg! :)

Du har väl inte missat att jag fram tills söndag gör bloglovin'-byten? Är du sugen på ett byte så är det bara att skriva det i inlägget här under!



http://linneaflystam.blogg.se/2012/april/jag-gor-bloglovin-fram-tills-pa-sondag.html#comment



Hoppas du haft en bra dag annars! :)

hejsan! super fin blogg! allt bra? jag har dagens blogg på min blogg nu och det hade varit jätte kul om du ville vara med! kram<3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR