baguette a la joanna


Vår skola drog igång en OS-vecka igår. Hela skolan är indelade i olika länder (jag är USA hehe) och sedan ska vi göra massa olika grenar. Ja ni hajar. Och imorgon ska jag spela fotboll. Alltså... Jag kan väl inte spela fotboll?! La in min vetorätt men icke. Blev ändå tvingad till att spela fotboll eftersom vårt lag/land är så oengagerat. Fem minuter på planen och kommer jag vara död :)) så wish me good luck. Men som man brukar säga "med allt ont kommer något gott", jag får en timmes sovmorgon!

Åh, det såg gott ut!:D

Hej! jag undrar en sak om Kik asså vad gör man? :D

och är det typ att vem som helst kan skicka meddelende till en .. som sjuukt taskiga sms oxå? <3

fan va roligt med OS!! vår skola har aldrig något sådant roligt.. du får mig jävligt sugen på baguette med!!

muums<33 fina bilder ocksåå

Vill du ha fler besökare på din blogg.

Var då gärna med och tävla om att bli veckansblogg. Läs också vad du kan göra för att säkra en länk!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer.

Vår skola har friidrotts-OS typ, hade dött om det var fotboll. Försökte sparka en boll häromdagen, skulle skjuta rakt fram & bollen flög käpprätt åt höger.. heja mig! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR