SHAME ON ME


Ja alltså nu är det ju såhär att när man har en iPhone använder man inte datan lika mycket som innan..
Igår var det tjejmiddag/maskerad hos Johanna. Trevligt och så. Bilder från kvällen vet jag inte riktigt när ni får se. Brukar säga att jag kan lägga upp dom lite senare men så blir det  aldrig av. Spännande..
För övrigt har jag väligt ont i ögat, rött och svullet är det, en favorit! Har lagt lite salva i ögat, det ska hjälpa men det klibbar mest ihop. Tragiskt men sant. Får pröva på hur det känns att leva med ett öga nu i några timmar framöver. Tack och hej.

Ska köpa en ny höstjacka men kan inte bestämma mig vilken jag ska köpa, spana in min blogg och kommentera vilken du tycker är finast ! ;) kram

Mia

Kan du skriva i ett inlägg vad du använder för appar? :)

Hahaha visst är den ;)



fiin blogg du har ! =D

Min morfar var där.. :(




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR