I PICK YOU UP WHEN YOU'RE DOWN


God morgon kompisar! Sitter här i pyjamas, helt ofixad och ska snart käka frulle. Vid halv tre får vi gäster. Ska ha kalas för min mamma som snart fyller år. Måste även städa mitt rum, IGEN. Lyckas alltid stöka till det på en dag. Så ja, så kommer min dag se ut. Now you know.

Gulllig blogg!

Va gärna med i veckans blogg som finns bland inläggen låångt nere.

Det är tis-tisdag så utser en veckansblogg vinnare på tisdag!

ha det bra kram.

Hej, när jag la in din gratis desgin, så ändrades min blogg till ett annat språk, kan inte ha Å,Ä ELLER Ö ? om du går in och kollar så ser du. Hur ska jag göra för att få de på svenska?=)

Hej! Har sett att du gör jättefina designer på mina kompisars bloggar (Klara Lundgren och Hanna Adolfsson) och undrar om du skulle kunna göra en till mig.. För jag skulle jättegärna vilja he en fin design. Har haft min blogg i snart ett år utan en fin design nu, så om du skulle vilja/ha tid att göra en till mig, skriv på min blogg eller mail! :)

Alltid skönt med städat :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR