ZzzZzZZzZzZz - THE SOUND OF ME RIGHT NOW


Jag är dö trött.. Hade historiens tråkigaste skoldag på länge idag! Kan bero på att vi blev medtvingande till världens tråkigaste museum (positiva greta här..). Handlade om.. Ja, jag vet inte? Psykets historia and so on tror jag. Hörde inte riktigt vad han sa. Och det tror jag inte det var så många som gjorde heller.
Fick i alla fall köp världens mysigaste halsduk idag efter skolan. Imorgon har vi studiedag. JAAAA! Underbart, precis vad jag behöver!
Nu ska jag ta ett varmt bad (badkaret är lite av min bästavän nu på hösten/vintern) och sen sätta på en bra film. Mys.
Ni får ha en bra kväll, hej svejs i lingonskogen :')

sexigt :D haha

HAHAHAHAH GO :')

Har hittat en till tjej! http://grahnforever.blogg.se




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR