I LIKE HOW IT FEELS


Ätligen höstlov. Gud vad skönt! Har längtat efter det, det är så skönt att slippa skolan. Slippa gå upp en viss tid fem dagar i veckan, slippa gå till bussen kvart i åtta på morgonen när vädret inte är på topp. Åh, det är så skönt att slippa det. Har nästan precis slängt i mig mammas mumsiga pannkakor, det satt rätt fint ska jag säga er. Får se vad som händer ikväll. Kanske träffar några kompisar eller så hittar jag på något annat, får helt enkelt se. Ha en bra fredag.

Hej! Jag ligger på plats 49 av alla bloggar på Nattstad. Just nu lottar jag ut tre länkar som en "dagens blogg"tävling. En av dom tre personerna kommer få en bild och en valfri text att locka sig till läsare.

Skulle vara kul om du ville delta :) kram

härlig bild!

Hoppas du får en trevlig helg! :) Kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR