BACK IN BUSINESS


*Fem dagar senare*
Hej på er! Nu är jag hemma och det har jag varit sen igårkväll. Saknat mig? Det är inte ett dugg kul att vara hemma igen. Har haft fem underbara och roliga dagar i Gamleby! Kommer verkligen sakna att åka dit. Det är så mysigt där, alla är så snälla där uppe och man lär känna alla mycket bättre.

Hade slöjd och HK där upp. Maten blev helt underbart god (enligt mig). Fan vad gryma vi är tjejer. Ni ska få se sen vad vi lagade. Min slöjd gick väl sådär bra. Det var sliversmide. Vilket som var jädrans svårt, det var dessutom min första gång med silversmide. Min ring som jag skulle göra var inte så lätt att göra. Skulle lödra ihop tio bitar.. Och det var inte helt lätt kan jag säga er! Hade jag haft mer tid på mig hade jag kunnar göra den så mycket bättre. Nu ska jag försöka lägga in bilderna på datan och rensa dom lite. Har över hundra bilder på Barwe (bara för att jävlas) och sen ska jag packa upp.. Om jag orkar.

så snygg!

heej, älskar din klädstil, var köper du dina kläder, vilka affärer :)



kram

heej, älskar din klädstil, var köper du dina kläder, vilka affärer :)



kram

Hejsan! Jag har laddat ner din gratis design på bloggdesign.nu och jag gillar verkligen den men så såg jag att ordet "framsida" på headern inte syns ordentligt. Är detta någonting man kan ändra själv bland koderna för att "skjuta" den åt höger så att man kan se den helt :)



Kolla på min testblogg: www.lisamarriestest.blogg.se



Tacksam för hjälp eller svar :)

faaan vad snygg du är bruden!!!

hej :)

vad har du för hårfärg på den här bilden? din nya är riktigt fet också!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR