GAMLEBY PÅ MÅNDAG


Känner mig lite smått förvirrad just nu. Tänker inte på att det är lördag idag, för det känns inte som det är det. Och på måndag åker jag till Gamleby. För sista gången. Kommer sakna det!! Måste dessutom börja packa och så men det orkar jag inte göra idag. Tänkte bara förvarna er lite, på måndag och fyra dagar framåt kommer jag nog inte blogga så värst mycket (alltså blir det nästan som vanligt) just för att jag är i Gamleby. Har inte direkt någon tillgång till data men jag kan ju blogga från min mobil. Så vi får la se. Hehe. Kram!

Godmorgon, allt bra? :)

Har precis gjort en ny design och det vore kul om du skulle kunna titta in o säga vad du tycker :)

Säg gärna vad du tycker jag borde ändra eller göra mer av :D

DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/october/stop-moving-im-trying-2-read-your-shirt.html#comment

Tack!

snygg tröja! kan man få se en närmare titt på den? o var ifrån kommer den? super bra blogg!

så jäkla fin är du! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR