AND YOU WALK AWAY

Fick en dålig start på dagen. No joke. Min jädrans katt välte ut min älskade Pucko. Och osmart nog hade jag inte satt på korken så all dricka åkte ut på golvet. Så kvart i sju väckte jag min mamma, som var sjuk (tur för mig) så hon fick torka upp det. Hehe that's ma bitch ♥ Annars har dagen varit bra. Speciellt eftersom mamma lagade supergod mat, jag som bad henne göra det (ma bitch igen). Har försökt skriva lite på mitt SO-arbete som ska vara klart på fredag. Nästan klar, och med det menar jag en tredjedels är klar.. tänker belöna mig med lite tv tittande nu eller något i den stilen.

Trevlig blogg. :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på våra bloggar lite då,då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid kul, ellerhur? ♥




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR