BIG MOMMA BATA BILD


Ni får ursäkta min frånvaran här men jag hade en sån "jag-vill-inte-lämna-dig-underbara-säng-trots-att-det-är-så-fint-väder-ute" dag. Men tillslut tog jag mig upp. Kan fortfarande inte fatta att det är oktober OCH 22 grader varmt. Är i chocktillstånd just nu.

Det blev lite ändrade planer för kvällen. Skulle egentligen ut och äta (ja, ännu en gång, känns som min blogg är baserad på resturanghäng) med Lina och Lovis men sen kunde inte Lovis, så typiskt. Så vi skippar middagen, och hoppar direkt till godiset. Skulle egentligen tagit bussen sju men jag kom på att det inte går någon buss till stan klockan sju.. och det kommer jag på såhär lite för sent. 

Snabbt och kortfattat: Jag och Lina sticker till Hemmakväll och köper överdrivet mycket godis och bara softar och får skuldkänslor över hur onyttiga vi egentligen är.

Och nu: Ska störa mamma lite ihop om att min rastlöshet försvinner.

Heej, måste börja med att jag älskar din blogg! Kan du lägga upp ett videoinlägg eller liknande där du visar hur du sminkar dig? Jag AVGUDAR dina ögonfransar och vill gärna se hur du gör (aa) skulle betyda MEST om du kunde göra de! Så GRYMT snyygg osv! Puss!

Herregud vad vacker du är kvinna..

fin blogg hörru!

Du är så jävla snygg gumman! Snyggast på denna jord!

åh herre... snygging eller vad!

Då är jag också lesbisk för JÄVLAR VAD DU ÄR SNYGG PALLAR INTE

Ditt utseende.. Dina ögon..



Kärlek / Linnea Thi Elg

sjukt fin du är :o

lust å följa varandra i bloglovin?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR