TA INTE ÄRAN FÖR DE SAKER JAG GJORT

Fick en kommentar: bara så du vet, de är en brud som använder en design du gjort och bytt ut länken mot sin egen till den här killens blogg... http://danielcarlviktoravero.blogg.se

och här är brudens länk: http://annmazing.blogg.se/  <----- GUILTY

VARFÖR GÖR MAN EN SÅN SAK?! Fult spel. Hon har dessutom failat med att göra det. Där man kommenterar står det att det är JAG som gjort den. Vet att jag antagligen inte borde skriva ut deras bloggar men.. Vafan, dom får lite fler läsare nu.
Tack Elin för du sa det, uppskattar det! Du förtjänar en länkning (klicka HÄR för att komma till änglens blogg)

Hahaha shit ja där märker man ju hur mogen du är iallafall ;)

pff.. tack för länken!

sv; lugnt men tänkte de skulle va skönt att veta!

själv varit med om samma sak, skit störande...

Hahahah varför leker du känd? "KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL ÄNGLENS BLOGG"

och att dom får lite fler läsare, du är inte kenza om du tror det!

Åh, vilken fin blogg! :)

Hahah, annamazing- det är ju inte mkt mer moget att ta andras design och sånt.

Såååå lågt att bara göra så!

Orka sno andras designer. Keep your head up gorgerous, people would kill to see you fall!

Jävlar vad patetiskt och shit va förbannad jag skulle blivit!!!

Va? hur kan hon säga så! hon har ju "stulit" något från dig och kallat de hennes -.-

Omg, jag vet vem han är. Han bor i samma stad som jag.



Tycker det är riktigt fegt, korkat och dumt att göra så. Hon kan väl sätta sig ner själv och lära sig hur man gör en blogg. Detta är riktgit respektlöst. Hoppas du har sagt till henne eller något för det är riktigt korkat att "stjäla" denna designen och säga att det är hennes .... ?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR