SICKNESS


Har fått en liten crush på svart och vita bilder.. som ni kanske märker om ni kollar igenom dom senaste inläggen. Tråkigt, jag vet. Can't help it.

Har precis tagit ett långt, varmt och avkopplande bad. Det behövdes. Mår så himla dåligt idag. Har väldigt jätte mycket ont i min rygg och nacke. Det är inte träningsvärk, det kan det inte vara. Känns mer som jag har blivit påkörd (inte för jag vet hur det känns..) Stack iallafall hem från skolan lite tidigare eftersom jag inte känner mig hel hundra. Och nu ska jag ta min varma kopp oboy och krypa ner i sängen och titta på en film i hopp om att jag blir bättre. Kram!

Har hittat en tjej som har din design men ingen länk till dig, skrev och frågade henne vem som gjort hennes design, hör av mig vad hon svarar :)

Vad har du i?

Hade önskat ett badkar, så här på hösten är det perfekt. bara nu man vill ha det dock... mjuka upp nacken lite!

Hej!

Hur får du länkarna i headern? Lärt dig själv eller står de på någon sida?



/Martina

mm, ser gott ut! :D

mm, ser gott ut!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR