mirrors 2, dead silence, insidious


Har sett några av de läskigaste (och bästa) skräckfilmerna i mitt liv nu. Mirrors 2, brutal! Dead Silence, så jädrans bra. Vill se tvåan!! Var ni inte redan rädda för dockor innan ni såg den, är ni det nu. Fan vad läskig den var.
Och sist men inte minst, såg jag Insidious. Herre min gud. Finner inga ord för hur läskig den var. Inte nog med det, jag såg den själv. Varför utsätter jag mig för såna saker?! Var livrädd när jag såg den haha.. Tror visst att jag hade för mycket bas igång. Det är ljudet som gör en så hilma rädd. För vad vore en skräckfilm utan ljud? Inte ett dugg läskig. Men den var riktigt bra, ni måste se den!

sv: Åh, kan du inte visa bild!? :D (på din lur med det orange'a skalet)

Sv: Åh tack så jättemycket! Du med, verkligen! :) Älskar hur du skriver och alla fina bilder




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR