DEAD AND GONE, NAH, JUST GONE

                                 

JA! Precis så! (syftar på bilden) Nä men det var skönt att få bort det slitna från håret även då jag vägrade att gå dit från första början. Mamma har en tändens till att övertala mig. Det var skönt att träffa få träffa min frisör igen, faktiskt. Fick pratat lite med henne och så (låter som vi är gamla bästavänner men nej haha).
Nu har jag även slängt ut mina fiskar från hemmet, tyckte dom var mogna nog att skaffa egen villa. Ingen i familjen hade stake nog att döda dom så vi sjänkte dom till Bladin skolan. Helt ok deal.

Fynda på min bloppis!

Kan intedu säga vilket shampoo och Balsam du använder? Ditt hår är SÅ underbart!!

och du är skitsnygg! :)

Hej! Just nu har jag två tävlingar i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn presentkort på 150 kr på Smyckesboxen.se:

http://mallemusic.blogg.se/2011/october/vinn-ett-presentkort-pa-150-kr-pa-smyckesboxe.html

Veckans blogg:

http://mallemusic.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-43.html




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR