BILD PÅ MITT RÖDA HÅR


Min hårfärg skiftar i så många olika färger så det är svårt att få en bra bild på det. I vissa ljus ser det riktigt rött ut eller lila eller vinrött (som på bilden). Sen emellanåt ser det bara brunt ut. Men såhär blev det! Och ja, det är okej att kalla mig ginger. Nu ska jag duscha! Får se om färgen sitter kvar när jag kommit ut från duschen..

Du passa riktigt bra i det! + att du är ruskigt snygg!!

Men gud va du är mumsigt fin! Ser ut som min hårfärg som jag har just nu!

Du passar riktigt bra i det! Snyggt! :)

Ginger! Var bara tvungen...så...typ...duvet...

fan va snyggt!

du passar verkligen bra i det.. :)

Riktigt jäkla snyggt blev det! ;o

SNYGGA FÄRG PÅ EN SNYGG TJEJ! :))

Verkligen skitsnyggt! :)

Super snyggt verkligen!! Vad använde du för märke (A)? Skulle vara jätte gulligt om du ville säga de (:

ida

grymt fin blogg! Kolla gärna min, idastil.devote.se

Kram :)

sjuukt snyggt hår du har!

fint hår och mycket fin tshirt ! varifrån ? :)

vad heter din hårfärg????

Vad hade du för hårfärg innan du färgade det till denna röda färg? :)

Svar: Jag var ljus brun :)
Joanna D. Hansson

Vad hade du för hårfärg innan du färgade det till denna röda färg? :)

Förjävla snyggt!
Haha googlade på 'vinrött hår' och kom hit, hihi avis på det där hår alltså, sjukt sugen! :)

Gud vad snyggt! :D
Vilken hårfärg har du använt? :)

Svar: Tack! :D Ingen aning.. Färgade det hos frisören!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR