all you gotta do is reach out and grab it


Hallå! Vaknade redan halv tio idag. It's too god damn early. Hade gärna sovit längre men jag skulle in till stan. Och just nu är jag väldigt hungrig. Försöker snabba på mamma lite med att göra maten men hon är upptagen med annat. Hade det inte varit för jag är så kass på matlagning hade jag kunnat var lite snäll och göra det. Men tror jag ska hålla mig undan och låta henne köra sitt race. Ikväll ska jag träffa Lina. WOHO. Och nu har jag slut på saker att skriva. Vi hörs. Kram!

Va söt du är :)



Vill du vinna ett presentkort för 150 :- på smyckesboxen.se?



http://imagons.blogg.se/2011/october/utkast-okt-28-2011.html#comment



Lycka till! :D

JÄVLAR i berget vad snygg!

gud så snygg!

Oj va fin du är! :) &fin blogg<3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR