honey, I'm home


Är hemma från kalla Malmö nu (precis som det är mycket varmare i Trelleborg). Hade god mat som väntade på mig när jag kom hem. Lovely! Fick äntligen köpt ett par jeans, som dessutom INTE var mörka. Eller lite mörka var dom väl. Medium säger vi. Har nästan bara mörka jeans, seriously. 11 av 13 är mörka. Och då kan ni snabbt räkna ut att jag bara har två par ljusa jeans. Lite matte såhär på lovet. Hade min mattelärare sett detta hade hon varit glad.

Hej :)

Jag har precis börjat blogga igen efter en bloggpaus och då börjar jag med en Veckans blogg och hoppas du gärna vill va med :) Tryck bara på länken :)

http://besmabwilmaa.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment



Fin blogg! :)

Hur mår du?

Sv; hihi tack! Din blogg är ju jätte bra! <3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR