im still alive but im barely breathing

Har inte bloggat på några dagar men jag har mina anledningar. Jag har varit jätte sjuk och är fortfarande fast det börjar bli bättre nu. Har haft mer än 40 graders feber i 4 dagar, är jätte yr, trillade ihop när jag skulle gå till toan för någon dag sen. Kan bara gå små sträckor utan att det blir helt svart för ögonen. Har inte någon direkt aptit heller, har ätit 2 mackor på 5 dagar. Men jag har däremot druckit en hel del. Har även sett i syner, helt snurrigt. Och nu de senaste dagarna har jag även fått hosta. Livet går bra för mig. Och ja, jag har varit hos doktorn. Hoppas allt är bra med er i alla fall.

Oj vad hemskt, krya på dig!

ouff, låter inte bra, krya på dig!

Krya på dig :)

usch.. krya på dig fina du!

Nej vad jobbigt, Krya på dig :)

ojdå..krya på dig joanna!

krya på dig johnny!

e

sweet blogg :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR