gotta just keep on rolling


Det blev en lugn fredag för mig igår. Stack ut vid åtta-tiden och träffade en kompis, var hemma igen efter någon timme. Idag stack jag in till stan med min syster, tog en fika och så. Och imorgon ska jag ÄNTLIGEN se Wiz Khalifa. Åh ni anar inte hur mycket jag längtar!! Kommer börja storböla om han ställer in konserten så som Rihanna gjorde. Honestly. Får inte hända. Fast just nu oroar jag mig mest över hur jag ska klara av det, får lite smått panik när folk ska hålla på och knuffa och putta på en. I need my space.

gaaah! Va söt bild, så fin! <3

allt bra ?

Sv; Tack gullis!

Känner igen mig i det där :/ Jag går 1:an på samhäll-betéendevetenskap nu. Säger bara att det kommer komma mycket plugg, men stortrivs verkligen. Jag var inne på estet-dans ett tag, men kände att det inte kommer leda till ett säkert jobb och jag har alltid velat jobba inom juridik annars.

Men hoppas du hittar någon bra linje och skola :D

Snygg du är !



Ah, han får verkligen inte ställa in, jag har sett fram emot detta sjukt länge nu!!

så jävla bra blogg, ashärliga bilder ! för att inte tala om hur snygg du är :) hare bra, kram

SNYGGING!

Fin blogg :)

SV: kul att höra, måste säga att jag gillar din blogg väldigt mycket faktiskt!

du är så jävla snygg bruttan och din stil är helt jävla awesome!!

sjukt bra blogg, sjukt bra bilder och sjukt snygg tjej!!

åhh, du är så vacker!

åhh, du är så vacker!

åhh, du är så vacker!

åhh, du är så vacker!

Snygg! :)

Vart har du köpt den tröjan ? :)

HAR DU ANING OM HUR JÄVLA SÖT DU E?!

GRYMT SWEET VERKLIGEN !

Åh vad fin tjej du är :)

Du är den sötaste tjejen jag har sätt på länge!!<3<3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR