är det fredag? fuck yeah


Det märks att lovet är över och skolan är igång igen. Hinner inte blogga lika mycket. Skrev faktiskt ett par inlägg om dagen när det var lov. Good job Joanna *klapp på axeln*. Och nu skriver jag typ ett om dagen.. Hehe. Blir faktiskt glad när folk ber mig blogga mer! Hur töntigt det än låter. 

Lyckades övertala min kära syster till att fixa käk till mig innan idag. Har jag bästa systern eller vadå? (Fjäskar inte.. Men jag älskar dig syster<3333 hoppas det händer fler gånger..) Ikväll drar jag in till stan en stund. Yep, thats pretty much hur min fredag kommer se ut.

Söt chey! ;)<3

Det var det snyggaste!

SJukt söt tjej! :)

Skulle inte du kunna göra flera gratisdesigner? Jag älskar den du har nu, du kan inte göra en mall så att jag kan få den? :p

vacker är du!

cool style mini ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR