lite smålyx i vardagen


Det slutade med att vi gick ut och åt i alla fall, fast utan Lovis. Sen stack vi hem till Lina. Och gjorde.. absolut ingenting. Tittade på lite gamla/nya bilder som hon skulle sätta upp på sin vägg. Vilken galen fredag jag fick alltså.. Det var inte så tråkigt som det låter.

Var gärna med och tävla om att få bli veckans blogg http://roxanakozlik.devote.se/blogs/13685738/veckans-blogg-.htm Här har du direkt länk ! Hoppas du vill vara med ! KRAMISAR <3

Det var sjuuuuuukt fin, jag svär!



ska vi följa varandra genom bloglovin? :)

....jo de var de visst

Följa varandra via bloglovin? :) <3

haha tack så jätte mycket!

Ja, alltså jag gillar inte när bloggar ser "döda ut" typ inlägg utan bilder osv. Det är inte riktigt jag. :) haha.

Du är jävligt vacker, och har ett unikt utseende. Det ska du veta!!

hihihi tack så mycket! ja gillar den också.. för att den är så ärlig med mina stora lår och små bristningar!



Och fy va härlliga bilder du har, otroligt vacker är du tjejen!



och SNÄLLA kan jag på något sätt få din design, har försökt få en sån men det är så svårt hahah, den är otroligt fresh o clean!!!

Jättefin bild!

Ny tävling på bloggen, 3 stycken får vinster! hoppas du vill vara med :D

Kram!

/ http://smnmode.blogg.se

Snygg o fin blogg du har :)



KOlla gärna in min och kommentera gärna också :D



KRAMISAR Corre

Älskar din blogg, den är jättefin :)

du är snygg!

/ http://smnmode.blogg.se

Vilken fin bild! :)

fin blogg! :)



Hej! Jätte fin blogg du har! händer idag :)? följas via bloglovin:)?

Gud vad fin blogg du har! :)

Hej!

Är du intresserad av hår och naglar?

Spana i så fall in våran frisörblogg :)



Ha en bra söndag!

/Rufs Och Kalufs




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR