håll hårt i din goda vän


Godmorgon på er! Jag har precis käkat frukost och ska snart börja göra mig iordning för att sedan träffa Elna. Det var jätte länge sen vi sågs trots att vi bor 10 min ifrån varandra, så det ska bli kul att få träffa henne igen. Ikväll ska jag se Joe Labero. Någon som vet vem han är? Jag hade ingen aning om vem det var först haha. Hoppas att det bli kul i alla fall. 

Ps. under dagen eller imorgon kommer antagligen en HELT ny design läggas in. Ny header, ny meny, ny bakgrund, ja hela köret. Upptäckte precis att jag hade stavat fel till Joanna i min header.. Sånt får ju inte händ en. Man måste ju kunna stava till sitt eget namn.

Ååå vad jag älskar fräknar, och hela du är ju sådär underfintsupervacker!

Vart är läppstiftet ifrån? Jätte fint! :)

Hej! (:

Jag va inne på bloggdesign.nu och hitta en skit snygg design som du har gjort. Och jag har satt in den osv.. Men som jag har förstått vill du att din bloggadress ska stå med? Är det okej att jag har designen såhär tills jag kan sätta in min bild & allt sånt där skit? Det dröjer inte länge.. bara några få dagar. Hoppas det är okej, du får ha det så gött! Kram :)

:D

hur många läsare har du i genomsnitt per dag?:)

fräknar är faktiskt grejen! :)

fina bilder :)

Vacker bild!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR