gymnasiemässa osv osv


Helt ok utsikt från min busshållplats eller vad säger ni? Kvaliten är väl sådär bra, tagen med min Iphone kamera så ja, ni hajar. Är hemkommen från skolan nu. Ska sticka om en stund igen, jag ska på gymnasiemässa. Får ångest bara av att tänka det. Har 8146851 kilo böcker om massa olika gymnasien som bara väntar på att bli lästa *suck*. Nu ska jag ta något att äta, svälter lite här borta. SES.

Riktigt fin bild!

Undrar om du kan göra en design till mig? c:

Så fin bild! Spännande med gymnasietval lycka till :)

mm förstår det, ett litet tips bara väl inte ngt bara för dina närmaste vänner gör det det misstaget gjorde jag iof kan ju bli bra :)

hoppas gymnasiemässan hjälper dig att välja rätt :)

Vet du vilka linjer som intresserar dig än? Eller är det helt kaoz? :)

Jävla nice blogg du har asså :D

Designen & rubbet (y)

Hur är det med dig då?

peace




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR