:') :') :') = glädjetårar


Herrejissus vad taggad jag är tills på söndag. Längtar så himla mycket!! ÅH VAD DET SKA BLI SKOJ!

..om du ska träffa honom, roligt för dig. Men ändå.. fml.

Hej!

Jag såg din bloggdesign på bloggdesign.nu och ville ladda ner din design. (Har själv slut på fantasi och då dök din as snygga upp)

går inte att ladda hem den på bloggdesign.nu så jag undrar ifall du kunde skicka designen till mig?

Maila mig gärna, även om svaret skulle va nej ;)



PUSS, Annie.

MEN SKÄMTAR DU ELLE? Jävel vad avis jag blev nu :(

jätte fin bakgrund ! Kan inte du ladda upp här på bloggen så andra kan ta del av den ? /skulle va super gulligt ! :')

Tack så mycket sötnos, din header är fin :)) Ha så kul när du träffar Wiz

Hej!

Jag är i stort behov utav en ny bloggdesign, jag satt och tittade på bloggdesign.nu och hittade din design där. Men det verkar vara något strul med din design, och det går inte att ladda ner den.. Tänkte kika in och fråga om du möjligtvis gör personliga designer till folk? Vore tacksam för ett svar! Kram Sanne




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR