J OF SWEDEN VS JOANNALICIOUS

Så, äntligen. Nu har jag gjorde ny blogg och är redo för att blogga massor nu. Bra va? Tog mig en jädrans tid för att få ihopa bloggen. Ändrade på den HELA tiden. Så nu får den se ut såhära! Är dock lite osäker på namnet men det får va där. Vilket gillar ni mest egentligen? JoannaLicious eller jOFsweden?

Där är lite kvar som ska fixas, tex så man kan gilla min blogg på Facebook och lägga till mig på Bloglovin'. Och alla mina kategorier kommer nog snart på plats. Hur gillar ni min design bäst? Den gamla eller nya?

jag tycker att den nya bloggen har MKT finare design & allt! hoppas bara du uppdaterar mer på den nya, man gick och kolla din blogg varje dag i en vecka tills det blev ett nytt inlägg ,typ. haha. denna bloggen känns på något sätt mer proffsig, LYCKA TILL ! :)

Svar till anonym:

Aw, tack! Vad glad jag blir!!

Denna är helt klart bäst, skit snygg! love




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR