FÅ FLER LÄSARE TILL DIN BLOGG

Det kan vara svårt att få många läsare till sin blogg, speciellt om man är ny i bloggvärlden. Därför tänkte jag tipsa er om hur man kan få fler besökare. Du klickar helt enkelt [HÄR] för att få fler. Lycka till!

åh tack så mkt söt! :)

snygg header du har. lust att följas via bloglovin kanske? kram

Hej! Vill du synas inför 100 läsare? var då med i månadens bloggläsare och bli länkad i en hel månad! Kram:)

Najs! ;D hade inte varit fel med fler läsare. Men jag tänker alltid " vem vill läsa min blogg " blabla... Antar man får ändra instinkt ^_^

Men joanna? vad har igentligen hänt med den super snygga stilen du hade innan ?



Berätta,har du vuxit från den ?♥



har du gjort headern själv?:D

Vill du chans att vinna en iCurl ifrån märket BaByliss? Nu har du chansen :)! Jag lottar ut en till en lycklig vinnare. Läs reglerna noga & lycka till. Kram



Direktlänk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-en-icurl.html

Bra tips! tack! kram!

Svar till ananoym:

"Super snygga stilen".. Nja.. jag klär mig i det jag tycker är bekvämt och fint. Har ingen direkt insperation nu för tiden. Låter konstigt med förstår du vad jag menar?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR