#4 - SEVEN THINGS THAT CROSS YOUR MIND A LOT

1. Hur hade jag sett ut som jag var kille.
2. Hur folk hade reagerat om jag dog, hur många hade brytt sig?
3. Vad jag kommer jobba med när jag blir äldre.
4. Vad som hade hänt om jag inte hade gjort si och så.
5. Hur jag kommer dö. (Nä, jag är inte besatt av döden)
6. Hur hade mitt liv sett ut om jag hade haft andra vänner?
7. VARFÖR BOR JAG I TRELLEBORG?!?!?

DU är snygg!

fin blogg, allt bra? :)

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

Haru hört om Amy w? Sångaren? Skulle vara kul om du läser vårat inlägg om händelsen, och kommenterar varför du tror att det hände!



Riktigt söt blogg..

Kramis

jag funderar också mycket på vem som skulle bry som om jag dog :p så om den punkten är du inte ensam om ;)

ja vad gör man i trelleborg? ;)

sv: tack som tusan för din bästa kommentar!



himla trevlig blogg själv!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR