don't "what the fuck?!" me after this


Har precis klämt i mig två mackor. Har ätit.. hmm.. 10 mackor idag (brukar i vanliga fall äta två). Kanske tar någon till lite senare bara för att kunna skryta om att jag åt ett helt bröd på en dag. Skoja. Igen. Hoppas ni uppskattar mina skämt. När jag ändå är igång kan jag lika bra dra ett till men jag måste ta det på engelska annars funkar det inte. What did the two oceans say to each other? Nothing. They just waved. HA! Helkul om ni frågar mig!

Mamma håller just nu på att laga tomtegröt som vi ska äta lite senare ikväll. Ska bli så himla gott! Julmat är underskattat likså julmust och twitter, hur det nu kom in i bilden? Sen något som är överskattat är facebook. Så, då vet ni hur jag känner inför julmust, twitter och facebook. Annars då? Jodå, jag är glad. Det är ju lov och hela köret. Förvånansvärt nog är jag inte ett dugg nyfiken på vad jag ska få i julklapp, inte ens lite. Har inte tagit mig en endå titt under julgranen.

så obeskrivligt fin!

kramis♥

Fyfan vad du är snygg!!! Dör...

Is your camera Nikon or Cannon ? (: very beautiful picture and I love your eyes _




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR