nyfikna på vilken hårfärg jag har nu?


Det blev självklart rött! Kunde inte motstå att bli rödhårig igen. Hoppas bara att det inte tvättas ur lika mycket och snabbt denna gången. Är mest rädd för att det ska bli orange igen (det är det jag fruktar mest i livet just nu..). Bilden är väl inte helt rättvis, min hårfärg ser inte riktigt ut så. Den är lite mörkare i verkligeheten. Det skiftar rätt mycket i alla olika ljus! Ska bara ha denna hårfärgen till den 11 Januari sen ska jag få Rihannas igen, längtar såå! Denna är i alla fall så jävla mycket bättre än den orange/röd/blond/rosa jag hade innan. Sjukaste hårfärgen. Konstigt nog fick jag många kommentarer om att den hårfärgen också var snygg. Förlåt, men hur fan tänker ni?! Hehe KRAM

Hej, hur får du en sån "ram/lunje" runt varje kommentar? :)

hej!

jag är också rödhårig och varannan gång jag tvättar håret använder jag en inpackning efteråt som heter Nutri color creme 600. den är grym! har haft samma fina röda färg i 1 månad nu! du borde verkligen prova :) finns på bellbox, kicks osv för typ 200 spänn och en förpackning räcker jättelänge! :D

btw... diggar din blogg jättemycket!!!!

kram! :)

m

snygggg joanna, älskar din nya hårfärg!

Wii, det jeg håpet på :D Du er så fin med rødfargen! <3

Hej! Hoppas allt är bra? Vilken underbar blogg du har föresten :)

c ghyjm vghyj hyjucyh

Jag älskar din färg på håret! -LOVE it!

Vilken färg köper du?



Mvh ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR