åh jag har så fina läsare

Comment: vad heter frägen du använde?
Answer: Jag vet tyvärr inte eftersom jag färgade det hos frisör.


Comment: dösnygg hårfärg, vilken använder du? :-)
Answer: Den färgen heter 3.66 Pure Plum (det var min gamla röda hårfärg).


Comment: Älskar dina bakgrunder på din blogg, vart kan man hitta sånna? c:
ETT TIPS: LÄGG UT MER BILDER PÅ DIG, DU ÄR SÅ VACKER !!!! Kan dö för din skönhet ! Seriöst .
Answer: Jag tar oftast mina bakgrunder här ifrån. Oj shit, fan vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket! Kram.


Comment: Hej! Du har en jättttefin blogg och söt är du också! En fråga, vad använder du för kamera? Tacksam för svar, kram

Answer: Tusen tack! Jag använder Nikon D3100 eller min iPhone kamera. Kram.

Jag har typ en fråga. Jag använder en gratis design av dig och den har typ nån grå ram runt. Hur kan man byta färg på den? jag vill byta färg till vit tillexempel. Heheh.

Fin blogg!



Intresserad av bloglovin byte & länkbyte? :)



moa

guuuuuuuuuud vad snygg du är människa!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR