VINNAREN AV KLOCKAN ÄR...

*Trumvurvel*... Karoline Jönsson! Har skickat ett mail till dig, svarar du inte inom 3 dagar väljer jag en ny vinnare!

Tyckte det var otroligt kul att så många ville vara med! Fler än 100 var med så det var väldigt svårt att välja en vinnare. Hade jag kunnat hade jag valt fler än en! Bättre lycka till er nästa gång. För det blir en nästa gång, det lovar jag er. Och den nästa gången blir snart. Så håll utkik!

Skulle du kunna göra en design till mig ? Det vore jätte snällt ! :)

Skulle du kunna göra en design till mig ? Vore jätte snällt ! :)

Fin blogg :)



Älskar din design !!!!! :D Gör du gratis designer ? :)

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :) Om inte: Hoppas du haft en bra dag? Kramar!

synd att jag inte vann trots att jag länkade :/ :)

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här påhttp://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-sondag.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR