THAT'S GOOD, FANTASTIC


Sitter här och taggar inför idrottsdagen idag i min ensamhet. Eller jag försöker tagga. Vill inte vara med egentligen. Speciellt inte i detta vädret. Jag ska vara lagledare för ett brännbollslag blandat med 6:or, 7:or och 8:or. För det första kan jag inte spela brännboll, jag kommer sabba för laget OCH jag vet inte ens vad en lagladare gör. Lite vet jag nog. Men ändå, det kommer nog inte gå så jätte bra för mig. I get that feeling. Men jag ska kämpa på! Vilket pepp inlägg det blev då.
LAG 1 BRÄNNBOLL - NU KÖÖÖÖÖÖÖR VI! He-he..

Hej! Jag älskar din design, jag undrar om du kunde hjälpa mig att fixa så att min ser ut som din. Lånade din från boggdesign.nu. Men Jag gillar hur du har flera profilbilder och grejer. Snälla hjälp!

din header är otroliigt vacker. helt seriöst!

m

feta bilder!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR