SOMETIMES LIFE SEEMS SO UNFORTUNATE


Jag har inte kunnat blogga på några dagar. Det har inte funkat för mig. Jätte konstigt. Men nu är jag tillbaka!
Igår stack jag och Lina till Veberöd i någon timme, vad vi gjorde där vet jag inte riktigt. Vi stack och käkade pizza på kvällen.Tänkte det kunda vara lite mysigt och sitta vid stranden och käka den. Så det gjorde vi. INGEN BRA IDÉ! Det blåste lite.. Min pizza flög iväg. Vad besviken jag blev. Vilken förlust det blev för mig. Jag var verkligen sjukt jävla jätte hungrig och så blåser den iväg?! VAFAN. Fast det blev lite bättre när jag såg att den kom på Lina :')

Åh , iPod högtalare .. dreggel vill ha !

haha kul att vi heter samma, inte så vanligt :)

så snygg header du har! love it!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR