OH HAPPY DAY


Hade en av dom bästa, mysigaste och roligaste dagarna på länge igår! Tack tjejer! ♥ 
Och tack för alla fina saker jag fick av er. Orkade inte fota allt (lat). Fick bland annat ett super häftigt Iphone 4 skal (jag ska köpa en iphone om någon vecka). Jag är hel nöjd med kvällen även om vi inte var så många. Tyckte dock att det var synd att du inte kunde vara där Vendela.

Tufft skal :D

kasettband, det va tider det!

za

Jag vill ha skalet! Måste först skaffa en iphone...

Tur jag har ett kassettband på armen.. Haha!

Gillar din blogg förövrigt!

hej! du vet att du gjorde en design man kunde låna? jag har försökt nå dig men ah.. jag fattar verkligen inte hur man gör den där profilinformationen behöver verkligen hjälp

Naw Tack Joanna hade jätte gärna varit där :(

Saknar diig såååå!!!!!!!

FYFAN VAD COOLT SKAL

Håller med tidigare kommentarer, grymt coolt skal! Vet du vart man kan hitta det? :) Har precis köpt en vit iphone4 så skulle behöva pimpa den med nått snyggt skal ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR