15 JÄVLA ÅR NU DÅ


YEAH. Min dag idag! Hela 15 år. Slipper äntligen cykelhjälmen.. Känns skönt.


Glöm inte bort tävlingen där du kan vinna en super snygg klocka. Klicka här för att delta!

grattis! :D

grattis i efterskott, hoppas du hade en bra dag :)

Grattis! Hoppas du har en bra dag :)

Hej hej. Vill du också få chansen att synas framför mina 600 - 1200 läsare?

Va med på DAGENS BLOGG HOS MIG!

Direktlänk till DAGENS BLOGG:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/utkast-aug-12-2011.html#comment

graaaattiiiiiss snygging, nu är du lika gammal som mig!!!! vi kan cykla utan hjälm tillsammans;)<3

Haha , det ända du tänker på när du blir femton är att du slipper hjälmen . BYXMYNDIG ! HAHA , grattis snygging !

Hej! Är du intresserad av bloglovin-byten? I så fall, lägg till mig här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/371914/sannalitens/follow och skicka sedan en länk till mig, så lägger jag till dig :) Hoppas allt är bra annars? :) Kramar!

Grattis!

grattis, btw du kan vara perfekt! :)

Grattis i efterskott snyggis! :)

Grattis!! Hoppas dan har varit bra :)

Grattis i efterskott bruden :)

Grattis i efterskott :)

Du ska ju inte säga något snygging!

Snygging! & grattis.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR